Arşivler

Üvey annemin yarak özlemi

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim...
Yarrak Aşkına…


Herkese merhabalar;Bu seferki hikayemde Kadikoy`de arkadasimi beklerken beni alan yakisikliyla basimdan gecenleri anlatacagim. Valla kiskanin kizlar muthisti.

Neyse, fazla uzatmadan konuya gireyim. Saat gece 11 gibiydi ve ben Kadikoy`de arkadasimi bekliyordum. Onumden gecen arabalardan biri aniden hizini azaltip kenara cekince ben de arkadasim mi geldi acaba diye soyle bir bakiverdim. Ah bakmaz olaydim. O ne yakisiklilik. sabaha kadar siksin, duvardan duvara calsin valla gikim cikmaz dedim icimden. Neyse, basimi cevirdim tekrar oteye.

Geri geri geldi, camini acti ve beni gidebilecegim yere birakabilecegini soyledi. bu arada arkadasim da tam 45 dak. gec kalmisti. Atlayiverdim. Ilk anda anladik birbirimizin niyetini. Kumral, hafif uzun sacli uzun boylu, jilet gibi cocuktu inanin. Cok hos bir gulumsemesi ve terbiyeli bir edasi vardi. O gece yalniz oldugunu ve isterse Suadiye`deki evlerine gidebilecegimi soyledi. Gittik biz de.

Girer girmez bana sarildi ve deliler gibi opusmeye basladik. yok yani bu opusme falan degildi, resmen birbirimizi emiyorduk. Ben cok hos bir gayimdir bu arada. Yatak odasina nasil gittigimizi anlamadim. Bir yandan sevisiyor, diger yandan da soyunuyorduk. Aman tanrim, boxerin altinda bir canavar duruyordu ki degme gitsin. O koccaman yarragi agzima aldigim gibi somurmaya basladim. Ilhan beni guclu kollariyla o dakkada 69 pozisyonuna getirdi ve deligimi diliyle sikmeye basladi.

Ya ben boyle erkege kurban olurum. Yarrakla sikmek marifet degil, her turlu sikebilmek marifet. Neyse bu yigit beni dillerken ben de onun tassaklarini dilimde sektiriyordum. bacakaralarini, o killi ve kasli vucudunu seker gibi emiyordum. Bir anda kasildi, kalcalarini kaldirarak havaya bogazima kadar sikti son bir kez ve girtlagimin derinliklerine patladi. Hepsini yaladim yuttum. Biraz sarildik oylece kaldik. Sonra ben yine agzima almaya basladim, ve o beklememi soyledi.

Gitti ve banyodan cok guzel bir anal sikis kremi getirdi. Dar oldugumu ve bu kocaman yarragin bu gote kolay kolay giremeyecegini dusundugunu soyledi. Ahhhh ah, yarrak askina canimdan oluyordum az daha. Ilhanimin siki harbiden rahat 24-25 santim vardi. Harbi anaormal buyuktu. Tabi cok zor birsey oyle yarragi yiyebilmek. Neyse bir parmak iki parmak sonrada domaltti ve yarrak. basmak istiyor ama ne mumkun?

Basi zaten mantar basi gibi. Bir anda bir gecirdi bana o yarragi, ciglik atmisim. Ne oluyor daha basi girdi ancak dedi ve yavas yavas basmaya basladi. Resmen aglamaya basladim acidan. Gel guzelim bir de yandan basayim sana dedi. Sozleri de acayip tahrik ediyordu bu arada. Yan pozisyonda uzandim, ah be kardesim, abi isi biliyor. Ne oldugumu anlamadan bacak arama girdigi gibi bir kokledi yarragi o kokleyis.

Dur yapma ne olur diyorum ama kalkmisin dini imani olur mu. Biraz sonra ben de alistim. Deligimden hava giriyordu siki ciktikca. ben hayatimda boyle yarrak yemedim. Oyle guzel ritmlerle sikiyorduki inanamazsiniz. Yavas, hizli, sabit tutarak, bombe yaparak. Bir de cok yakisikliydi harbiden.

Git gide hizlandi, son bir iki kokledi tassaklarina kadar ve geldik berabercene. En azindan 15 dak sikmistir. Ben boyle got gormedim diyip diyip duruyordu. O gece sabaha kadar pompaladi azgin velet. Sikine saglik. Iyiki de pompalamis. Bana yazin sikici delikanlilarim.Üvey annemin yarak özlemi

Babaanemi siktim

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim...
Evet arkadaslar sizleri bu hikayemi anlatmadan önce kisaca kendimden bahsetmek istiyorum, ben 184 cm boyunda esmer bi delikanliyim yasim 24 dogma büyüme berlinliyim. Simdi size hikayemi anlatmak istiyorum, benim bi babaannem var kendisi 10 yildir dul dedem vefatindan sonrada hic evlenmedi 1,60 boyunda 80-85 kilo o arada bisey yani tombul etine dolgun esmer ve türbanli ve 50 yaslari civarinda. Simdi hikayeme dönüyorum ben birgün kendisini ziyarete gittim ve yalniz oturdugundan kafama göre yolum düserse ugruyordum, aklimda onunla hicbir kötü düsünce yoktu,

tabi bu siteyi takip ettigimden kafamda söyle bi hayaal ediyodum ama ciddi bi gelisme yoktu. Neyse ben yine yaz aylarindan birisinde ona ugramistim evi 1 oda 1 mutfak 1`de banyosu vardi, o gün mutfakda yemek pisiyordu üzerinde bol etek bol gömlek türü biseyler vardi bende tam arkasi bana dönük sekilde onu izliyordum sohbet ediyorduk o ayakda ben oturuyordum. Yasli oldugndan cabuk yoruluyordu ve bana omuzlarini ovmasini söyledi bende kalktim hic itiraz etmeden o corbayi karisitiriyor bende omuzlarini ovuyordum.

Aklimda hic kötülük yokken ben önüm birden kabarmaya basladi hazir masajda yapiyordum sihbet falan derkene benim ufaklik hafif hafif temas ediyordu tabi babaannem hic orali bile olmuyordu ben masaj yapmakdan parmaklarim kopmustu ama müthis zevk aliyordum o yastik gibi göte dayamakdan. Neyse ileri geri derken ben iyice zevke geldim babaannemde ustubunu hic bozmadan corbayi karistirmaya devam ediyordu. Aklima seytanlik geldi ve babaanneme bi teklif yaptim ona dedimki söyle sirtina güzel bi masaj yapiyim o da vallaha ogul hicde fena olmaz bayadir agriyio duruyo zaten.

Neyse ben iceri odaya gectim oda hemen arkamdan geldi yere yorganini serdim halinin üstünde yüzü agrimasin diye. Gömleyinin üstünden yavas yavas oksarkene gömlegini cikarmasini söyledim oda hic itiraz etmedi hemen cikarmisti, simdi ellerimi iyice kremledim sirtini oksuya oksuya masaj yapiyordum sütyenini altinda elimi gezdiriyordum o ara bi göz attim kadin resmen gözlerini kapatmis zevk aliyordu, bende üstüne oturdum öyle masaja devam etmek istedim, tabi sikimi tam kalcalarini arasina yerlestirdim ve

ileri geri hareket ediyordum ben iyice zevke gelmistim altimda kari inlemeye basladi bile iste neolduysa o an oldu ben sikim cikardim etegini yukari cektim donunu assagyia siyrdim kilodunu zorluyodum babaannem hadi oglum sok artik yillardir hasretim bu yarraga diye inliyodu türbani hala kafasindaydi ben kilodum indirmisdim ve

onu sirt üstü yatirdim simdi o islak amina yavas yavas sokuyodum benim 16ligi, bakire siker gibi zevk aliyodum, müthis biseydi en az o gün 3-4kere bosaldim, babaannem kilolu olmasina ragmen cok zevk aldim.Babaanemi siktim

Babaannemi fantezi yaparak siktim

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim...
Babaannemi siktim

Ben bir lise öğrencisiyim ve ergenliğe yeni girdim.Nedense bütün fantezilerim babaannem,halam vs. gibi akrabalarım üzerine kuruluydu.Neyse, bir pazar günü ewdeyim her zamanki gibi banyoda asıldım ve bir duş aldım.Babaannemin ewine gittim ısınmak için(ewinde soba war).

Evde tekti ve ikimizde sobanın olduğu ufak odada oturduk.Ben sobaya odun atarken o yatağa geçip yatıyordu.Tam da benim istediğim kıvama gelmişti.Ben de tabi ki hemen yanına uzandım.Hafif hafif sürtünmeye ve memelerini farkettirmeden mıncaklamaya basladım oda birşey demeden duruyordu bu da bana cesaret veriyordu.

Ben bir daha odun atmaya gittim ve o götünü bana dönmüş yatıyordu.Bende hemen götüne girdim.Arkadan üstümü çıkartmadan sikmeye başlamıştım resmen.Elimde baldırlarındaydı.Bana ;

-Elin soğuk getir dedi.Ben görmüyordum ne yaptığını ve elimi memelerini arasına koydu.Bende başladım eteğini kaldırmaya, ve sonra büyük donunu indirip sikim götüne soktum.Götü çok dardı o da elimi memelerine sürtüyordu.Hemen çevirip sikimi o buruşuk ama etli amına soktum.Ellerimle de memelerini sıkmaya basladım. Ve o gün bugündür her fırsatını buldukça amını sikiyorum.Hatta birgün onu dizlerimin üstünde duvara yaslayıp siktimBabaannemi fantezi yaparak siktim

Büyük annemi siktim

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim...
Büyük Annem ile fantezi kurarak siktim

Evet anlatacağım olay hikaye değil gerçek ben 25 yaşında 180 boylarında maddi olarak rahat bir alinenin 2 çocuğundan biriyim aile bağlarımız kuvvetlidir . Size 60 yaşındaki babaannemi nasıl becerdiğimi anlatayım önce. Onunla 03/02/2004te 4 kadar önce ilişkiye girdik. Amcamlarda kalır babaannem haftada bir iki kez bize gelir ve benide çok sever ilk ve en büyük erkek torunuyum.Annemlerin dayımlarda olduğu bir akşam ben evde yalnız oturmuş TV seyrediyordum saat 9 gibi kapının açıldığını duydum annemler gelmiştir diye seslendim. Babaannem benim oğlum dedi. Kalktım kapıya onu karşılamaya gittim. İçeri girdik. Biraz oturup sohbet ettik oradan buradan sonra neden bana evlenmediğimi vaktimin geldiğini mürevetimi görmek istediğini falan söyledi. Ben her şeyin bir zamanı var demekle yetindim o hala ısrar ediyordu. Ben senin yaşındayken baban ve amcan olmuştu sen hala bekliyorsun tohumlukmu olacaksın deyince bende o yönlü espriler yapmaya başladım. telefon çaldı annemler dayımlarda kalacaklarmış bende babaanmein bizde olduğunu söyledim okey dediler. Saat 24 surlarında ben yabancı maçlara dalmışken onun ikili koltukta uyukladığını gördüm. üzerine battaniye örterken bacaklarının açık olduğunu ve bembeyaz olduklarını fark ettim. Hala tıraş ediyor olmalıydı çünkü kılsızdı. İçim biraz tuhaf oldu dokunmak istedim. Sonrada dokundum ama fark etmedi. Biraz daha dokunmak için koltuğun boş kısmına ayak ucuna oturdum bir elimle benimkini okşuyor bir yandan da onun bacaklarına ufaktan dokunuyordum ama korkarak. çünkü uyanmasından korkuyordum çok sert bir kadındır. Benimkiyle oynadıkça onu hayal ediyordum ama neden onu bilmiyordum. Bir ara fazla ilerlemişim galiba uyanır gibi oldu ben hem toparlandım. O tekrar daldı Ben 5-10 dk sonra devam etmeye başladım. Bu defa uyanmıyor sağa sola dönüyor sanki hoşlanıyordu. İçimde tecavüz etsem kime ne diye bilir ki demeye başladım azmıştım. Boşalmaya yakın kalktım koşar adımlarla banyoya girdim ve boşaldım Biraz öylece sırtım kapıya dönük bekledim. Kapıya yöneldiğimde onun kapının önünde beni izlerken buldum inanın ne fazla ne eksik öylece ban bakıyor benimki elimde duruyordum Hemen eşortmanın içine koydum. Başım önde çıkmak için kapıya yöneldim yaklaştım. Gel benimle dedi. Hemen savunmaya geçtim inan kötü bir niyetim yoktu. Sadece kendimi tatmin ettim dedi başka bir şey diyemiyordum 1-2 defa tekrarladım o beni koltuğa oturttu. Demek sadece kendini tatmin ettin evet dedim ama benim bacaklarımı okşayarak değilmi dedi. Konuşamıyordum. Bak dedi istediğin ne bilmiyorum ama benimde hoşuma gitmedi desem yalan olur deyince biraz rahatladım. Ve babamlar demezsin değilmi dedim . Ne diyeyim babana dedi bilmem dedim. Ben hala ona bakamıyordum. Başımı kaldırdı ve demeyecem ama bana söz ver dedi . Ne dedim devam edeceksin ve sende kimseye demeyeceksin dedi kanım kurdu sanki. Nasıl olur dedim İstersen uymuş gibi yapayım devam et istersen istediğini yap dedi. üzerindeki uzunca fistanı bacaklarının tamamını açacak şekilde açtı. Hadi dedi yanına gittim uzandı devam et bakalım dedi. Ben onun bacaklarını okşamaya başladım her istediğini sabaha dek yapabilirsin dedi. Seve seve dedim. bende soyunmaya başladım oda göğüsleri sarmıştı ama çok güzellerdi. Onları öperken elimle amına masaj yapıyordum Altımda inliyordu koltuk dar geldi yere indik ve amına elimle masaj yapmaya başladım inliyor devam et diyordu yalamaya başladım am dudakları biraz sarmıştı ayırdım dilimi soktum. onun ofları ohları bir birine karışıyor benimki taş gibi oldu. ağzına almak istermisin dedim Kalktı ve aldı öyle bir sakso çekiyordu ki inanılmazdı. domaltıp göt deliğini yalamaya başladım ve dayadım amına Girip çıktıkça kotuğu yırtacaktı sanki ben içine patladığımda o sanki uçuyordu. Öylece biraz durduk ve ardından götten siktim ve sabaha dek tam 4 kez beni boşaltıBüyük annemi siktim

44 yaşındaki tesettürlü dul teyzem

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim...
44 yaşındaki tesettürlü dul teyzem

24 yaşında yım askerden geleli 1 hafta olmuştu dul akrabam bize gelmişti babamda iş gezisi için ankaradaydı yemekler yenmiş sohbetler edilmiş yaTMA vaktigelmişti zaten askerdeyken onunla arkadaşlık kurmuş olmamın verdiği ümitle gece 2 de yanına gittim uyumamış beni bekliyordu önce çekindim ama ses çıkmayınca 15 ayın verdiği gazla öpmeye başladım yavaş yavaş dudaklardan göğüslere ve amına doğru indim deliler gibi sevişiyorduk sonra kalçasında dilimi gezdirirken kendinden geçmeye başlamıştı bende busırada benim oğlanı çıkarıp sürtmeye başşladım adeta deli olmuştu zevkten sonra kalça deliğinde gezdiriyordum yavaşça yüklenmeye başladım ve sonunda sonuna kadar geçirdim bağırmaya çalıştı ağzını kapattım ve 2 saat arkadan siktim 4-5 kez boşaldım ve sabah olduğunda ben ona yine abla demeye başladım şuan 2 yıl oldu ve hala vakit buldukça sevişiyoruz44 yaşındaki tesettürlü dul teyzem

Olgun patronum bana tecavüz etti

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim...

Olgun patronum bana tecavüz etti

15 yıl önce bir firmada teknik ofis müdürüydüm. Doğrama ve cephe sistemleri ile ilgiliydi işimiz. Devamlı müşterimiz firma sahibi bir mühendis arkadaşım vardı. Eşi evin doğramalarının değiştirilmesini istemiş. O da benim isim ve adresimi vermiş. Kafana göre beğendiğin şekilde yaptır diyerek adresimi tarif etmiş. Sekreterimiz telefon ederek bir bayan misafirim olduğunu söyledi. Davet ettim. Konuştuk. İlk önce evden ölçü almamız gerektiğini ona göre modellerine karar verip fiyatlandırmamız gerektiğini açıkladım. Akşamları müsait olduğunu akşam beklediğini söyledi. Zaten sosyete bir aileydi. Doğal olarak gündüzleri partiler toplantılar derken yoğundu. Akşam oldu. Saat 20:00 gibi telefonla önden arayıp gittim. Ölçüleri aldım. Israr etmesine rağmen oturmadım çıktım. Ertesi günü tekrar ofise geldi. Fiyat teklifini verdim. Eşi ile de görüşüp karar vereceğini söyledi. Yarım saat kadar oturup çıktı. Ertesi gün tekrar geldi. Görüştüğünü ve kabul ettiğini yapılması gerektiğini söyledi. Ben de tekrar hassas imalat ölçüsü almamız gerektiğini söyleyip müsait olacağı saati sordum. Yine gündüz yoğun olduğunu ve akşam gelmemi söyledi. Yalnız iki gün sonraya gün verdi. İki gün sonra tekrar evine gittim. Dekolte bir kıyafetle karşıladı. Ne yalan söyleyim içim gıcıklandı. Ama prensip gereği olmazdı. Ayrıca eşi de daimi müşterimizdi. Hemen metreyi aldım pencerelere yöneldim ölçü almak için. Acelen ne bir şeyler içelim dinlen sonra alırsın dedi. Hayır bir an önce alıp çıkayım dedim. Ölçüleri almaya başladım. Bu hemen bardan içkileri hazırlamış. İşim bitti tam çıkacağım durdurdu. Nereye gidiyorsun bir şeyler içelim dedi. Eşiniz gelir ayıp olur. Ayrıca işteyken içmem dedim. Saat akşamın 9 u oldu, mesai bitti. Ne işi dedi. Kırmayın beni. Ayrıca eşimde burada değil. Her zamanki gibi şehir dışında dedi. Kabul ettim oturdum. Viskimizden yudumlarken o da hayat hiköe2yesini anlatıyordu. Eşinin ilgilenmediğini, devamlı şehir dışına çıktığını, geldiğinde de toplantılar gazinolar derken geç saatte ve sarhoş geldiğini, ilgilenmeden arkasını dönüp yattığını anlattı. Kendisi 23 yaşındaydı. Ben 25 yaşındaydım. Eşi galiba 30 lardaydı. Benimle değil eşi ile bunları görüşüp çözüm bulmasını önerdim. Başladı ağlamaya. Bende bir kadınım, benim de ihtiyaçlarım var dedi. Siz bile dinlemek istemiyorsunuz. Ben çok mu çirkinim ya diyerek ağlıyordu. Yok hayır tam tersine çok güzelsiniz dedim. Sarılarak ağlamasına devam etti. Ne olur derdime çare diyordu. Ben de olmaz dedim. Siz evlisiniz ve eşiniz benim devamlı müşterim, yüzüne nasıl bakarım dedim. Hayır dedi. Bu gün bu iş bitmeli yoksa kafayı yiyeceğim dedi. Ben hemen kalktım. Alkolün etkisiyle rahat ve cesur davranıyordu. İşler sarpa sarmadan çıkmalıydım. Hemen kapıya yöneldim. Yalvarıyordu kal diye. Kapıyı açtım merdivenlerden inecektim ki beni durdurdu. Gidemezsin göndermem dedi. Giderim durduramazsın dedim. Hayır dedi. Be zaten rezil olmuşum dedi. Eğer bir adım daha atarsan üstümü başımı yırtar bana tecavüze kalktı diyerek çığlık atarım dedi. O an çivilendim kaldım. Tüylerim diken diken olmuştu. Acaba gerçekten yapar mıydı? Yoksa blöf mü yapıyordu? İki soru kafamda seri şekilde dönüyordu. Alkollüydü. Her şeyi yapabilirdi. Bu devam etti. En azından içeri gir biraz daha zaman ayır bana. Bir iki kadeh daha içelim dedi. Tekrar içeri girdim. Kapıyı kilitleyip anahtarı aldı. Çıksan bile başına bela olurum. Ben bir duşa girip geleceğim sen içmeye devam et dedi. İnan dediğimi yaparım. Ben duştayken gitmeye kalksan bile polise giderim. Üstüm başım yırtık halde ve bayıldığım ancak gelebildiğimi söylerim. Sen bilirsin. Al istersen anahtarı diyerek önüme attı. Duşa girdi. Nedir bu başıma gelen diyerek kendi kendime hem düşünüyor hem de hırsımı içkiden alıyordum. İlk defa bir bayanın tacizine uğruyordum. Resmen tecavüzdü bu. Zorla tutulup sekse zorlanıyorum. Buna tecavüz denmez de ne denir? Üzerinde havlu sarılı şekilde geldi. Kendi de bir içki alarak yanıma oturdu. Sarıldı. Beni affet, başka çarem yok, benim tarafımdan bir bak olaya ne olur dedi. Aslında bu yaşta bir kadının ilgisiz kalması çok kötü bir şeydi. O haklıydı ama çözüm yolu yanlıştı. Beni de bu yanlışa ortak etti. Yavaşça dudaklarımdan öpmeye başladı. Bir yandan da gömleğimi çıkarıyordu. Üzerindeki havluyu sıyırıp çıkardı. Bembeyaz göğüsleri muhteşemdi. Uçları arzu ile dimdik olmuştu. Islak saçları omuzlarından kıvrım kıvrım dökülüyor çok seksi görünüyordu. Hiçbir erkeğin dayanamayacağı kadar muhteşemdi. Gömleğimi ve pantolonumu çıkardı. Sanki tadını çıkara çıkara yapmak istiyordu. Acele etmiyor işi uzatmak istiyordu. Tekrar yarım kadeh daha doldurdu bardaklarımıza. Hem yudumluyor hemde benimkini oynuyordu. Bir ara göğüs uçlarımı yalamaya başladı. Bir yandan sikimi oynuyordu. Çıldıracak gibi oldum. Bende saçlarından tutum dudaklarından uzun uzun öptüm. Yavaşça boynunu yalayarak omuzlarına indim. Titriyordu. Nefes alışverişi hızlandı. Yere yatırdım göğüslerini yalamaya başladım. Arada bir kollarını kaldırıyorum koltuk altlarından da yalıyordum. Böyle yapınca daha da titremeleri artıyordu. İnlemeye başladı. Saçlarımdan tutarak beni yönlendirmeye çalışıyordu. Aşağı doğru yalayarak inmeye başladım. Tam amına geldiğimde bir ara verdim. Çıldırdı. Manyak neden bırakıyorsun diye inledi. Zevk alması artsın diye beklentiye sokmak için yapmıştım bunu. Ve sonuç verdi. Bacaklarını kaldırdım. Ayak parmaklarından başladım yalamaya. Yavaşça içten aşağı doğru iniyordum yalayarak. Amının dudaklarına küçük öpücükler konduruyordum. Her dokunuşumda kasılıyor titriyordu. Yavaşça dudakları ayırdım klitorisine dilimin ucuyla dokunarak başladım yalamaya. Çıldırıyordu. Öyle hareketlendi ki zor zapt ediyordum. Ağzımı tüm dayadım hem somuruyor hem ağız içinden dilimi klitorise sürtüyordum. Arada bir göt deliğinden yukarı doğru dilimi sürtüyordum, çıldırıyordu. Bacaklarını omzuna doğru yasladım. Göt deliğiyle amının deliği arasındaki bölgeyi yalamaya başladım. Çılgına döndü. Kalçasını yukarı kaldırıp müthiş bir kasılmayla boşaldı. Acayip titriyordu bacakları. Nefes nefese kalmıştı. Doğrolup beni yere uzatıp üstüme ters dönerek çıktı. Bende seninkini yalayacağım dedi. Kafamı bacaklarının arasına aldı başladı benimkini yalamaya. 69 pozisyonunda yalaşmaya başladık. Alttan ben onun amını yalıyorum o üstten benim sikimi yalıyordu. Amından klojen sıvısı akıyor bende şehvetle yalıyordum. Size bir sır vereyim. Temiz bir amın klojeni o kadar hoştur ki, anlatamam. Kendine özel tadı ve kokusu vardır. Yalayanlar bilir insana ayrı bir şehvet duygusu katar. Ben çok severim yalamayı. Derken ikimiz de birlikte boşaldık. Üzerimden yana doğru çekilerek yattı. Bacaklarını omzuna doğru çekerek hadi devam edelim diyerek davet etti. Yavaşça benimkini içine doğru soktum. İçi sıcacıktı. Yavaş yavaş tempo almaya başladım. Başını bir sağa bir sola dönderiyor yılan gibi kıvrılıyordu. Tempoyu hızlandırdım kudurdu iyice. Tekrar kasılarak boşaldı. Ben tam boşalacakken az önce göt deliğimi yalarken içim bir hoş oldu dedi. Oradan yaptın mı hiç dedi. Evet dedim. Bende tatmak istiyorum dedi. Bacaklarını iyice kaldırarak başladım göt deliğini yalamaya. Dilimin ucunu yavaş yavaş sokup çıkarıyordum. Bu çıldırıyordu. Dilimle sikiyordum onu. Delik yavaş yavaş kendini gevşetmeye başlayınca parmağımla devam ettim. Önce tek sonra çift parmağımı sokup çıkarıyordum. Tekrar tükürdüm deliğe. Benimkini uzattım iyice yala bol tükmüklü yala dedim. Yalamaya başladı. Benimki sırılsıklam tOlgun patronum bana tecavüz etti

Kankamın ablası

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim...
Kankamın ablası

bir gün arkadaşıma gittim. beni çağırmıştı ablasının o iri gögüsleri hep hoşuma gitmiştir. ablası arkadaşıma, bir arkadaşının onu aradığını ve gitmesi gerektiğini söyledi para alacakmış bende onun bilgisayarının başına geçtim. ablası duşa girdi. ve çıktı bende bilde çıplak fotoğraflara bakıyordum. ablası bornozla aniden geldi. beni gördü. canlısı varken neden sahtesine bakıyorsun dedi ve beni kendine çekti çıplaktı.. o iri ve diri gögüslerini yaladım..bakire deildi. ve bana gel beni bitir dedi.. ve vajinasına doğru itti beni bende devam ettim ve onu zevke getirdim. ilk kez yalıyodum.ve heyecannlandım daha sonra o beni yaladı. ve işte o göklere çıktığımız an hızlıca gidip geliyordum.. süper di bağırıyodu.. inanamıyordum. böyle bişiy yaptığıma ve iş bitti. bana çok iyiydin dedi ve müthiş öptü.. o günden beri arkadaşımla süper samimileştim. şimdi o kızla ciddiyiz..Kankamın ablası